فال سال 2018
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
فال سال 2018
نوشته شده در پنج شنبه 4 مهر 1398
بازدید : 125
نویسنده : ...

فال سال 2018 میلادی برای متولدین فروردین

فروردینی های عزیز، امسال فقط به دنبال موفقیت، پاداش و کسب افتخارات باشید! به تلاش های بی وقفه ی خود به سمت اهداف تان ادامه دهید. سال 2018 با پیوستن سیاره مریخ با مشتری اشرافی بدون وجود برج عقرب شروع خواهد شد. آماده ی فرمانروایی باشید! در اوایل ماه اردیبهشت تا اواسط خرداد، عطارد از نشانه ی فروردینی های عزیز عقب نشینی می کند. به آیینه نگاه کنید و ببینید که چه چیزی باعث بهبود ظاهر، دیدگاه و تجسم تان می شود. هرکسی می تواند از این پیشرفت ها سودی بهره مند شود. بهتر و قوی تر در این سال خواهید شد. سیاره مریخ تا اواخر مردادماه عقب نشینی می کند. به این معنی است که زندگی تان آرام پیش نخواهد رفت. سیاره مریخ با برج دلو و جدی ادغام می شود و شما را تشویق می کند که سریع تر حرکت کنید و راه کارهای قوی و مستحکم تری را برای زندگی اجتماعی و کاری خود ایجاد کنید. زمانی که خورشید وارد نشانه شما می شود، عطارد به ونوس در نشانه شما می پیوندد؛ به این معنی است اگر اهدافی برای خود تعیین کرده اید، انرژی و ذوق رسیدن به اهداف تان را خواهید داشت. اورانوس در بالاترین درجه از نشانه شما قرار دارد، فرصت هایی خواهید داشت تا ایده ها و برنامه های جدیدتان را برای رسیدن به اهداف تان اجرا کنید.

طالع بینی عاشقانه سال 2018 مخصوص متاهلین فروردین ماه

راه خود را در سال 2018 به عنوان یک تیم کارآمد پیدا کنید. به سرعت دست به کار می شوید چون خورشید با سیاره پلوتو در اواسط دی ماه پیوند می خورد. بعد از این موضوع، کنترل بیشتری بر روی زندگی عاطفی و افکار خود خواهید داشت. با برگشت سیاره عطارد از نشانه شما، فرصتی خواهید داشت تا مسئولیت های خود را ارزیابی و بررسی کنید. ممکن است برای سفر کاری برنامه ریزی کنید. عشق و زندگی روزانه تان روز به روز بهتر پیش خواهد رفت. در اواسط فروردین تا اواسط خردادماه هیجان و لذت های احساسی خاصی وارد زندگی شما می شود. ماه در احساسات شما قرار دارد اما زمانیکه برج ثور حساس وارد نشانه شما می شود، ممکن است از داستان های عاشقانه کمی فاصله بگیرید. در اواسط اردیبهشت ماه تا اواسط تیر ماه، موقعیت کاری تان با عشق مبارزه می کند. بعد از آن، از ماه تیر تا مهر عشق و خوشبختی به راحتی و بدون دردسر به زندگی شما بازخواهد گشت. در ماه آبان تا آذر، سیاره ناهید از برج عقرب بر میگردد، و در برج میزان می ایستد. جدی باشید، بر روی روابط تان بیشتر تمرکز کنید و آن را شیرین تر و مستحکم تر کنید. در ماه آذر، سیاره مشتری وارد صورت فلکی قوس می شود و عشق سخاوتمندانه ای را به شما هدیه می دهد.

طالع بینی عاشقانه سال 2018 مخصوص مجردین فروردین ماه

طرح های خود را در سال 2018 اجرا کنید. نگاه عالی، احساسات عالی، و روحیه های عالی را در این سال به سمت شما جذب خواهد شد. زمانی که خورشید وارد نشانه ی شما می شود، عطارد هوشمند و ناهید جذاب به نشانه شما می پیوندند. از زندگی تان رضایت خاصی دارید و محبوب تر خواهید شد، و توسط افرادی که نزدیک شما هستند مورد تعریف و تمجید قرار می گیرید. سیاره عطارد از نشانه شما برمی گردد و فرصت هایی را برای یک عشق رویایی برای شما به ارمغان می آورد. شخصی را ملاقات می کنید که هرکاری می کند تا شما را خوشحال کند و نیازهای شما را برآورده سازد. مریخ در تابستان از برج دلو و برج جدی عقب روی می کند. این اتفاق باید بیشتر در کارتان تاثیر بگذارد تا زندگی عاطفی تان. اگر در یک گروه بزرگ اجتماعی عضو هستید، به درک عمیق تری از اطرافیان تان دست پیدا خواهید کرد. سیاره ناهید از برج عقرب در ماه آبان به عقب برمی گردد. به این معنی است که انتخابات سالم تر و شادتری را خواهید داشت زمانیکه که در آذرماه گردش مستقیم به سمت برج میزان اتفاق می افتد. سیاره مشتری وارد صورت فلکی قوس سخاوتمندانه در ماه آذر می شود و به برخی از افراد متولدین فروردین ماه عشق زیبایی را هدیه می کند. برخی دیگر از متولدین این ماه، در محیط کاری فرصت های زیادی خواهند داشت، مخصوصا در فصل زمستان. به شما توصیه می کنیم که اطراف تان را نادیده نگیرید و عاقلانه رفتار کنید.

طالع بینی کاری و وحرفه ای سال 2018 متولدین فروردین ماه

امسال از نظر شلغی و حرفه ای پیشرفت خواهید کرد. سال 2018 سیاره مریخ به مشتری باهوش در برج عقرب که اغاز کننده روابط است می پیوندد. به این معنی است که مایل هستید تا هوشمندانه همه چیز را در راه رسیدن به هدف تان قربانی کنید. مریخ در اواخر فروردین تا اواسط خرداد در قسمت کار قرار دارد. بیشتر جاه طلب شده اید، مخصوصا اگر به دنبال فرصت های جدید و بهتر هستید. مریخ در اواسط خرداد تا اواسط مرداد ماه از نشانه شما عقب نشینی می کند. اگر مشکلاتی در محیط کار دارید و محدود شده اید این مشکلات برطرف خواهد شد و وضعیت تان بهبود خواهد یافت. اولین حرکت خود را از ماه مهر و یا آبان انجام خواهید داد در واقع زمانیکه خورشید به سیاره مشتری سخاوتمند در صورت فلکی قوس می پیوندد. در ماه آذر و دی پروژه های جدیدی را شروع خواهید کرد. زحل واقع بین اکنون با شما دوست است. صبور و با درایت باشید. و همه چیز را به خوبی ببینید و بررسی کنید.

طالع بینی سال 2018 متولدین اردیبهشت ماه

دنیا را در سال 2018 تکان دهید! سیاره حاکم شما زهره، امسال یکی از بهترین وقدرتمند ترین ها در آسمان است. سیاره ناهید در سال جدید سوپرشارژ می شود، بر شما تاثیر زیادی خواهد داشت. شما نیز انرژی زیادی دریافت خواهید کرد. سیاره زحل واقع بین در برج جدی، و سیاره ناهید به خورشید هم زمان می پیوندد. اهداف و آرمان های تان را رد نخواهید کرد. اهداف تان را مهم بشمارید و برای رسیدن به آن ها تلاش کنید. همچنین سیاره ناهید به ستاره پلوتو در برج جدی نزدیک می شود. به شما توصیه می شود که اگر نیاز ندارید تغییرات بزرگی ایجاد نکنید. به صلاح نیست. زمانی که خورشید وارد برج ثور می شود، سیاره زهره نیز وجود دارد. خودتان را با افکار زیبایی که دارید تطبیق دهید، مصالحه نکنید، و برای رسیدن به یکسری چیز ها اصرار نورزید. مادر ماهیت و سرشت قطعا امسال در کنار شماست. در ماه آبان، سیاره ناهید از برج عقرب عقب نشینی می کند و به صورت مستقیم به سمت برج میزان در دی ماه می رود. روابط تان جدی تر خواهد شد و از توجه زیادی بهرمند خواهید شد. موفقیت های زیادی در دنیای مادی کسب خواهید کرد. با نگاهی دقیق به دنیای اطراف تان نگاه کنید. سازنده تر و سودمندتر باشید.

طالع بینی عاشقانه سال 2018 مخصوص متاهلین اردیبهشت ماه

در سال 2018 برج ثور باعث می شود که با شگفتی هایی در بخش های عاطفی مواجه شوید. اهداف خود را تعیین کنید، هیچ چیز نمی تواند سد راه شما شود. در حالیکه خورشید وارد برج ثور، سیاره مریخ، سیاره پلوتو، و زحل در نشانه زمین در برج جدی می شود. این قدرت را به شما خواهند داد که هر مانعی را بر سر راه تان خراب کنید و به هدف تان برسید. همچنین حمایت های بیشتری را از تلاش هایی که در کارهای تان دارید به دست خواهید آورد. خورشید به برج ثور وارد می شود، اما سیاره اورانوس هنوز در اخرین درجه از نشانه فروردین وجود دارد. به این معنی است که برای شما عشقی دیوانه وار و سرگرم کننده به وجود می آورد. سیاره ناهید در نشانه ی شما روابط رضایت بخش و لاکچری را به ارمغان خواهد آورد. بدون هیچ عذر و بهانه ای به یکدیگر عشق بورزید. در اواسط ماه آذر، سیاره مشتری اجتماعی وارد صورت فلکی قوس می شود. نمی خواهید اطراف تان شلوغ باشد اما زندگی اجتماعی تان ایجاب خواهد کرد. سیاره زهره در ماه مهر و آبان عقب نشینی می کند. بجای ضعیف شدن، عشق تان قوی تر و جدی تر خواهد شد. زمانی که سیاره ناهید به طور مستقیم وارد برج میزان می شود، شما و شریک عاطفی تان احساس بهتری نسبت به هم خواهید داشت.

طالع بینی عاشقانه سال 2018 مخصوص مجردین اردیبهشت ماه

در سال 2018 مجردین اردیبهشت ماه از مزیت های بزرگی برخوردار خواهند شد. سیاره حاکم شما ناهید در برج ثور درخشان است زمانیکه خورشید وارد نشانه شما می شود. هیچ چیز و هیچ کسی نمی تواند مانع جذابیت شما شود و جذابیت شما را انکار کند. دوست داشتنی تر می شوید، چشم اندازهای عشق به شما پیوند می خورد. انتخاب میان افرادی که تحسین می کنند بسیار ساده است، مخصوصا در اوایل سال. زحل و پلوتو وارد بخش تجاری برج ثور می شود که ممکن است انتخابات نامناسبی داشته باشید. اگر مطلع شدید که این انتخاب نامناسب است برای گفتن پاسخ نه تردید نکنید. ماه فروردین و خرداد؛ آرام ترین ماه ها برای شما می باشند، زمانیکه ماه و اورانوس شما را تشویق می کنند که با احساس بهتری به جهان تان نگاه کنید. مشتری وارد جایگاه های اجتماعی صورت فلکی قوس در اواسط ماه آبان می شود که موجب جذابیت بیشتر شما خواهد شد. قدم های تان را سریع تر بردارید. در ماه آبان و آذر، سیاره ناهید عقب نشینی می کند، برج عقرب جدی شروع به پایان یافتن در برج میزان زیبا می کند. در ماه اذر و دی می تواند پیچیده ترین و پربارترین زمان برای شما باشد. لباس فانتزی خود را بپوشید و خیرکننده باشید.

طالع بینی کاری و وحرفه ای سال 2018 متولدین اردیبهشت ماه

عطارد و پلوتو در تمام سال در برج جدی زمینی قرار دارد، پایه و اساس محکمی در کارهای تان دارید که سزاوار قدردانی هستند. مقدار زیادی انرژی دارید و چشم اندازهای خلاقانه ای دارید تا فرصت هایی را که دیگران از دست می دهند را نشان دهید. در سال 2018 خورشید - ناهید در برج جدی مسئولیت پذیر می پیوندند. هر چیزی که امسال بیان می کنید به نفع شما است. در نیمه اول سال 2018 مخصوصا در ماه های اردیبهشت و خرداد مشغله ی کاری تان بیشتر می شود. اما به این معنی نیست که سریعا به چیزهایی که می خواهید دست پیدا می کنید. صبور باشید و در بخش های کاری و مالی جوانب احتیاط را رعایت کنید. جریان نقدینگی، در تابستان و پاییز افزایش خواهد یافت. زمانی که مشتری وارد فکرهای بزرگ صورت فلکی در اواسط آبان ماه می شود، حادثه ی موفقیت آمیزی را تجربه خواهید کرد که منجر به کسب درآمد بیشتر و رضایت شغلی تان خواهد شد. در تمام طول سال مذاکره ها و شبکه های ارتباطی به بهترین نحو انجام خواهد شد و کمتر چیزی برای حل نشدن وجود دارد.

طالع بینی سال 2018 متولدین خرداد ماه

خردادی های عزیز به دنیای پرمشغله و زیبای 2018 خوش آمدید! شانس این را خواهید داشت تا با افراد بیشتری ارتباط برقرار کنید و موقعیت های جدیدی را برای خود به وجود آورید که قبلا هرگز در این موقعیت ها نبوده اید. سال 2018، سالی برای شروع پروژه های جدید و بررسی راه های جدید در زندگی تان می باشد. یک روز قبل از ورود خورشید به نشانه شما، سیاره زهره فریبنده وارد برج سرطان محبوب می شود. مریخ به تازگی وارد چشم اندازهای بزرگ شده است، برج جدی وارد بخش ذکاوت و سیاره اورانوس و برج ثور وارد بخش علمی و عملی می شود. انتظار می رود که در سال 2018 تغییرات بزرگی در جهت بهبودی زندگی اجتماعی و حرفه ای تان به وجود آید و شما کلا به دنیای جدیدی قدم می گذارید. برگشت عطارد از نشانه گرم شما در این سال اتفاق می افتد. زندگی تان با سختی کمتری پیش می رود. در فصل بهار به خودتان ترفیع بدهید، و ارائه ی خود را بهبود بخشید. در فصل تابستان سعی کنید که کمتر ریسک کنید، و بیشتر سرگرمی داشته باشید. در اواخر فصل پاییز، در درس های بزرگ گذشته تعمق کنید و از آن ها عاقلانه تر استفاده کنید. درست بعد از اینکه سیاره ناهید در اواسط ماه آبان به صورت مستقیم وارد می شود، سیاره شما عطارد به سیاره مشتری بخشنده می پیوندد. نباید نیازهای زندگی عاطفی تان را نادیده بگیرید و بالعکس باید بیشتر بر روی آن متمرکز باشید. چه سال پر زرق و برقی.

طالع بینی عاشقانه سال 2018 مخصوص متاهلین خرداد ماه

در نیمه اول سال 2018 ممکن است شرایط کمی پیچیده باشد، این پیچیدگی مربوط به زندگی اجتماعی و عاطفی تان است که شما از آن لذت خواهید برد. در روز سال نو، ماه برج جوزا را ترک می کند و وارد برج سرطان می شود. نسبت به اطرافیان بیشتر حساس می شوید، و حتی قبل از اینکه چیزی بگویند با آن ها برخورد خواهید کرد. اگر روابط کاری در اواسط ماه دی تا اواسط ماه بهمن مشکل ساز شد، با دیگران هم فکری کنید تا به مصالحه برسید. با مشکلات کاری تان قبل از اینکه برخورد کنید با شریک عاطفی تان مشورت کنید. نگران هیچ چیز نباشید. در اواسط ماه اسفند و فروردین می توانید برنامه و آرزوهای آینده را با شریک عاطفی تان به اشتراک بگذارید. در اواسط ماه اردیبهشت به یک سفر کوتاه خواهید رفت و یا تعطیلات آخر هفته را آن طور که دوست دارید سپری خواهید کرد. شما به همراه شریک عاطفی تان می توانید در اواسط ماه خرداد اجتماعی تر باشید. ارزش های یکدیگر را بیشتر در ماه آبان و آذر متوجه خواهید شد. سیاره ناهید اکنون به عقب برمی گردد. این اتفاق باعث می شود که ناراحتی های کوچک، بزرگ جلوه کند اما راه هایی را پیدا خواهید کرد که از این شرایط خارج شوید. درماه دی روزهای سرشار از عشق را خواهید داشت.

طالع بینی عاشقانه سال 2018 مخصوص مجردین خرداد ماه

سال 2018 را با چشم انداز عاشقانه شروع خواهید کرد! در دی ماه از مکان ها بازدید و با افراد متفاوت ملاقات کنید. در اردیبهشت و خرداد به طبیعت برگردید و شخصی را ملاقات می کنید که می توانید ایده های خود را با او به اشتراک بگذارید. در ماه تیر، عقب نشینی سیاره مشتری به پایان می رسد و تمایل شما را برای بودن در کنار مردم افزایش می دهد. در اواسط ماه شهریور، برگشت پذیری مریخ پایان می یابد و شور و عشق بیشتر از قبل شدت می یابد. برگشت سیاره ناهید از ماه آبان و آذر، ذوق و شور عشق را کاهش می دهد، اما آن را فقط یک دکمه مکث در رابطه بدانید و ارزش این را دارد که به عقب برگردید و همه چیز را بررسی کنید. این اتفاق باعث از بین رفتن عشق نخواهد شد، تفکر و تامل در رابطه به ندرت می تواند کار نادرستی باشد. اگر می خواهید که تعهد خود را رسمی کنید بهتر است تا نیمه دوم سال صبر کنید. در ماه دی، اگر هنوز شخصی را ملاقات نکردید، امتیاز بزرگی برای شماست بهتر از این است که با کسی در ارتباط باشید که فقط احساس قربانی بودن داشته باشید.

طالع بینی کاری و وحرفه ای سال 2018 متولدین خرداد ماه

در سال 2018 برنامه هایی برای کار و امور شغلی در ذهن دارید. این افکار به دلیل نگرانی نیست. درواقع، ایده های بزرگی است و با بسیاری از افراد حرفه ای ارتباط برقرار خواهید کرد. موقعیت شغلی و یا وضعیت مالی تان در دی و بهمن ماه ممکن است تغییر کند. شاید این تغییرات به تازگی برای شما ایجاد شده باشد. بدون در نظر گرفتن از انرژی و انگیزه سریع به سمت جلو حرکت کنید. باهوش باشید و خجالتی نباشید. در اردیبهشت و خرداد با فرصت های خوبی روبه رو خواهید شد. ممکن است کسب و کار جدیدی را شروع کنید و یا کاری را که قبلا شروع کرده اید را تکمیل کنید. زمانیکه عقب نشینی سیاره مشتری در ماه تیر به پایان می رسد، احتمالا برنامه های بیشتری خواهید داشت. سیاره زحل هنوز در حال برگشت است، که این نشان دهنده کاهش هزینه های مصرفی شما می باشد. سیاره زحل از اواسط ماه مهر مستقر می شود، و از نظر فیزیکی و جسمانی باید محتاطانه رفتار کنید. یک انفجار کوچک در اواخر سال برای شما رخ خواهد داد دقیقا همان چیزی است که برای شروع سال بعد سودآور است.

طالع بینی سال 2018 متولدین تیر ماه

سال 2018 مثل یک کتاب باز برای شماست تیرماهی های عزیز. به تمام پیشنهاداتی که به شما می شود دسترسی دارید. اگر بحث کاری، خانوادگی، مالی، عشقی و یا هرچیز دیگری باشد، مثل یک ستاره ی شانس در دستان شماست. در روز سال نو، ماه، برج جوزا را ترک می کند و وارد نشانه شما می شود. ماه همچنان مخالف سیاره زحل است. همیشه از هوش و توانایی های خود استفاده می کنید تا در کار همه چیز را در تعادل نگه دارید. یک ماه گرفتگی در اواسط دی ماه اتفاق می افتاد و ماه با برج اسد شما را در مرکز توجه قرار می دهد. اهمیتی ندارد. یک تجربه برای شما خواهد شد تا بهتر مسئولیت را به عهده بگیرید و با قدرت و اقتدار کار کنید. ماه گرفتگی دیگری در اواسط مرداد ماه رخ خواهد داد که ماه در برج دلو قرار دارد. دیدگاه تان را نسبت به جهان گسترش دهید و در ارتباط با مسائل بزرگتر فکر کنید. سیاره مشتری در برج عقرب احساسی از اواسط ماه فروردین تا اواسط مرداد ماه عقب نشینی می کند و فعالیت های فکری شما را افزایش می دهد. پس از آن، با موانعی رو به رو می شوید اما با موفقیت این موانع رو پشت سر خواهید گذاشت.

طالع بینی عاشقانه سال 2018 مخصوص متاهلین تیر ماه

زمانی که خورشید وارد نشانه شما می شود، احساسات تان به اوج خود می رسد. در سال 2018 متاهلین تیر ماه تحت تاثیر احساسات خود قرار خواهند گرفت و روز به روز حساس تر می شوند. نگه داشتن بحث های مشکل، مخصوصا در ماه های دی و بهمن بسیار آسان است. در ماه های خرداد و تیر با هوش و استعدادی که دارید می توانید شریک عاطفی تان را جذب کنید. هر درگیری و یا مشکلی وجود داشته باشد به راحتی حل می شود. در مرداد ماه به شدت مجذوب یکدیگر می شوید. احساسات تان در ماه آبان عمیق تر می شود. سیاره مشتری در خانه قدرتمند عشق و علاقه برج عقرب است و به آرامی در تابستان شروع به عقب نشینی می کند. احساسات سخاوتمندانه شما نسبت به همسرتان و بیش از حد بخشندگی شما، می تواند زندگی اجتماعی و مالی شما را پیچیده کند. سیاره زهره در ماه آبان و آذر از نشانه شما عقب نشینی می کند. در اواسط ماه آبان می تواند سودمند باشد زیرا سیاره زهره در متحد شدن شما با همسر و همکاران تان ، شما را تشویق می کند.

طالع بینی عاشقانه سال 2018 مخصوص مجردین تیر ماه

برای مجردین این ماه مقداری احساسات ناخوشایند وجود دارد. زمانیکه خورشید وارد برج سرطان می شود، ماه نیز گرفتار می شود و گروهی را از زحل، پلوتو، مریخ، نپتون، عطارد و ناهید تشکیل می دهد. در دی ماه پیشرفت هایی را که در محل کار دارید نادیده نگیرید. اگر چنین است، احتیاط کنید، عشق هایی که در محل کار به وجود آید خطرناک است. اما اگر منطقی انتخاب شود ممکن است به رابطه ای بلند مدت تبدیل شود. در بهمن ماه از انزوا بیرون بیایید و اهداف خود را پیگیری کنید. ممکن است شخصی را جذب کنید که بسیار مقتدر است. اگر چنین اتفاقی افتاد می دانید که چگونه باید پیش بروید. دراواسط فروردین ماه، لحظات عاشقانه ای را خواهید داشت. ممکن است آرزو و یا خیالاتی داشته باشید اما قابل اعتماد نیستند. در تیر ماه و به خصوص مرداد ماه صحبت های صریح به نفع شماست. احتمالا احساس کنید که جذاب نیستید اما سخت در اشتباه هستید، بیشتر از هر زمان دیگر جذابیت دارید. ناهید از ماه آبان و آذر به شما کمی استراحت می دهد. اگر می خواهید تعهدی را رسمی کنید، یا برای رسیدن به رویایی برنامه ریزی کرده اید بهتر است تا اواسط ماه آذر صبر کنید و بعد تصمیم بگیرید.

طالع بینی کاری و وحرفه ای سال 2018 متولدین تیرماه

درحال حاضر سیاره زحل وارد نشانه ی برج جدی می شود، نشانه شما گزارش های جالبی به همراه زحل برای شما دارد، در سال 2018 حرفه و کار، چشم اندازهای مالی تان بهبود می یابند. زمانیکه خورشید وارد نشانه شما می شود، با سیاره زحل مخالفت می کند. باعث خواهد شد که به آسانی و به سرعت تصمیماتی بگیرید که منجر به ایجاد محیطی شادتر در محل کارتان شود و یا ترفیع بگیرید و همچنین درآمد بیشتری کسب کنید. حرفه ای تر و توانا تر در طول سال خواهید شد. در ماه دی پرانرژی باشید و شرایط را برای ارتقا گرفتن خود فراهم کنید. در ماه فروردین بیشتر کارامد و خلاق باشید. اگر ریسک کنید به موفقیت ختم می شود، قدرت تاثیر گزاری بزرگی خواهید داشت. در خرداد ماه برقراری ارتباط به اوج خود می رسد. عقب نشینی سیاره مشتری به پایان رسیده است، و همچنین شما را با افراد تیم متحدتر می کند. عقب نشینی مریخ در راه است، باعث می شود تا اشتباهی را مرتکب نشوید. پس از اولین هفته از آبان ماه عقب نشینی زحل به پایان رسیده است. داوری های مالی و حرفه ای تان همچنان ادامه دارد و بهبود می یابند. تا پایان سال باید به راحتی زندگی کنید.

طالع بینی سال 2018 متولدین مرداد ماه

سال 2018، سالی سرشار از انرژی، چالش ها و فرصت هایی است که از نظر علمی به بالاترین ها دست می یابید. مرداد ماهی های عزیز سال طلایی را در پیش دارید. زمانیکه خورشید وارد نشانه شما می شود، اتفاقات بزرگی رخ خواهد داد، سیاره اورانوس در برج ثور لنگر انداخته است، ناهید در برج سنبله علمی قرار دارد و زحل و پلوتو در برج جدی هستند. آنچه را در سال 2018 می خواهید به دست آورید در آخرین لحظات می توانید برنامه ریزی کنید و عاقلانه عمل کنید. در حال حاضر سمت شمالی ماه قمری در نشانه شما قرار دارد. اتفاقاتی در زندگی شما خواهد افتاد بیشتر برحسب قضا و قدراست که تاثیر طولانی مدتی بر روی شما خواهد گذاشت. گرفتگی ماه در اواسط دی ماه در نشانه مرداد ماهی های عزیز است، مسائل گذشته احساسی را به یاد خواهید آورد. گرفتگی در تیر ماه اتفاق می افتد که خورشید در نشانه شماست. که باعث می شود بیشتر احساسی با مسائل برخورد کنید. گرفتگی کوچک خورشیدی در مرداد ماه وضعیت حرفه ای و یا اجتماعی شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. آن را خوب بدانید! عطارد در طول تیر و مرداد ماه از نشانه شما عقب نشینی می کند. مریخ نیز در برج دلو در حال عقب نشینی است. کمتر اصرار بورزید، قبل از انجام هر کاری خوب فکر کنید، و سریع از بازی که راه انداختید خارج شوید.

طالع بینی عاشقانه سال 2018 مخصوص متاهلین مرداد ماه

در سال 2018 تغییرات جالبی در روابط شما و همسرتان رخ خواهد داد. ممکن است بزرگ نباشد. زمانیکه پنجره باز می شود می تواند شبیه یک نسیم باشد. زمانیکه خورشید وارد نشانه شما می شود، ناهید از اورانوس جدا شده، و تغییرات دلپذیر و مطلوبی اتفاق خواهد افتاد. عطارد از نشانه آتشین برای بار سوم عقب نشینی می کند. ممکن است در ماه های فروردین، مرداد، یا آذر نتوانید به راحتی پیام های اطرافیان را درک کنید. شما و همسرتان هر دو تاکتیک هایی دارید، و می خواهید با هم صحبت کنید، اما ممکن است یکی از شما حوصله گوش دادن به طرف مقابل را نداشته باشد. عقب نشینی مشتری در ماه تیر پایان می یابد، بنابراین به بودجه ی خود توجه می کنید و همسرتان را مقصر می دانید. مریخ در ماه مرداد عقب نشینی می کند و ممکن است از اعتماد به نفس تان کاسته شود. این نیز می گذرد. همسرتان این را درک خواهد کرد. ناهید در ماه آبان و آذر عقب نشینی می کند و درخشش روابط زوجین به پایان می رسد. صبور باشید و برای یکدیگر زمان بگذارید. عشق بین تان همچنان ادامه دارد تا سال 2018 به پایان برسد.

طالع بینی عاشقانه سال 2018 مخصوص مجردین مرداد ماه

مردادماهی های عزیز در سال 2018 عشق در اطراف تان است. زندگی اجتماعی تان با چشم اندازهای عاشقانه ای همراه است، و با شخصی روبه رو خواهید شد که با سلیقه و آرزوهای شما کاملا مطابقت دارد. البته این موضوع می تواند هم خوب و هم بد باشد. افرادی را ملاقات می کنید که به آن ها خوشبین هستید ولی احتیاط کنید و عاقلانه رفتار کنید. در حال حاضر این را می دانید. اما ناهید و اورانوس در سال 2018 بازی می کنند، که خیلی مهم هستند. در ماه بهمن و شهریور بهتر است آرام تر حرکت کنید. نپتون قوی تر شده است، تاثیراتی که بر روی شما گذاشته می شود ممکن است کمتر قابل اعتماد باشد. همراهان قابل اعتماد شما در ماه های تیر و مرداد مشخص می شود، زمانیکه خواسته های تان را واضح تر بیان می کنید. در اینجا، عطارد از نشانه مردادماهی های عزیز که در بخش دوستی های شماست عقب نشینی می کند، هرگونه داستان های عاشقانه را کنترل می کند. در طول ماه های آبان و آذر، ناهید در برج عقرب عقب نشینی می کند و سپس وارد برج میزان می شود که احتمالا با شما دوست است. اکنون می دانید که هر گونه ریسک کردن و وجود احساسات، انتخاباتی است که نیاز به ارزش و احترام زیادی دارد. با این حال هرگونه ارتباط می تواند یکبار باشد.

طالع بینی کاری و وحرفه ای سال 2018 متولدین مرداد ماه

در سال 2018، مردادماهی های عزیز فرصت های زیادی برای کسب درآمد خواهند داشت. کمی آرام تر باشید و فرصت های می بینید که بعد از آن دوندگی زیادی دارد. شانس تان را از دست ندهید. در حال حاضر عطارد در برج جدی قرار دارد، همه ی متولدین این ماه تلاش می کنند تا کارآمدتر و مسئولیت پذیرتر باشند. نشانه شما با برج جدی بهم می پیوندند ، روش هایی را که در بر می گیرید با افراد دیگر بسیار متفاوت است. شما می دانید که چه چیزی برای شما در گذشته سودمند بوده است. و به این موضوع اعتماد دارید. سیاره مشتری در برج عقرب در ماه های اردیبهشت و خرداد عقب نشینی می کند. این به شما کمک می کند زیرا نشانه شما یک نشانه ثابت است، و شما دقیقا می دانید که چگونه باید به اهداف خود برسید. صبور باشید و با برنامه پیش بروید و به بودجه خود توجه کنید. باتوجه به حرفه ای که دارید، می خواهید که سریع پیشرفت کنید. مریخ از اواخر ماه تیر تا اواخر مرداد ماه عقب نشینی می کند و به شما این اطمینان را می دهد که می توانید پیشرفت کنید. امسال پیشرفت می کنید، سازنده تر هستید، و همین موارد باعث می شود که در طول سال موفقیت های زیادی کسب کنید.

طالع بینی سال 2018 متولدین شهریور ماه

شهریور ماهی های عزیز، سال 2018، سال شماست. امسال شما با پستی بلندی های زیادی مواجه می شوید، اما می توانید به راحتی پیشرفت کنید و موانع را کنار بزنید. زمانیکه خورشید وارد نشانه شما می شود، ماه به پلوتو می پیوندد، و پلوتو در بالاترین نقطه ی عملگرا در نشانه هاست. این نشانه تمام سال شما را رنگ آمیزی می کند. سیاره عطارد امسال از تمام نشانه های گرم عقب نشینی می کند، مانند نشانه ی فروردین ماه در ماه فروردین، برج اسد در ماه مرداد، و صورت فلکی قوس در ماه آذر. بعد از این عقب نشینی ها، درباره ی خود و زندگی تان شور و علاقه زیادی نشان می دهید و همه چیز برای شماست. نشانه زمین نیز به شما قدرت می بخشد. اورانوس وارد برج ثور می شود تا بتوانید دارایی و امور جسمانی خود را حفظ کنید. زحل از ماه فروردین تا اوایل شهریور ماه از برج جدی عقب نشینی می کند. در اواخر ماه مرداد و اوایل ماه شهریور زمان قدرتمندی برای شماست. مریخ در اواخر ماه تیر تا اواخر ماه مرداد در حال عقب نشینی است، در نتیجه برج جدی در آخرین درجه قرار دارد. زمان خود را با ارزش بدانید و در زندگی اجتماعی و کاری دوچار اشتباه نشوید. بله، این سال اجتماعی پرمشغله است، همه از آن لذت ببرید.

طالع بینی عاشقانه سال 2018 مخصوص متاهلین شهریور ماه

اطرافیان سعی دارند همانند شما تمام سال مشغول باشند و این خیلی خوب است شهریور ماهی عزیز. این به شما کمک می کند که بیشتر به همسرتان نزدیک شوید و دیگران را بیشتر درک کنید. اگر مسائل کاری در دی و بهمن ماه باعث ناراحتی شما شد، خانه و زندگی خانوادگی تان از شما حمایت می کنند. از عشق برای تقویت روحیه خود استفاده کنید. در ماه فروردین، وضعیت مالی یکی از اعضای خانواده و یا یکی از دوستان تان و یا چشم اندازهای کسب و کارتان ممکن است استرس زا باشد. همه چیز باید خوب پیش رود. به هر حال شما و همسرتان برای یکدیگر هستید و همین عشق است. ممکن است هر دو گرفتار کار و یا تعهدات اجتماعی در طول تابستان شوید، اما در زمان های ذخیره شده می توانید در کنار هم باشید و از لحظات عاشقانه لذت ببرید ممکن است این زمان در ماه های مرداد و یا مهر باشد. عشق جای نگرانی های دنیای بیرون را پر می کند، و ناهید در ماه آبان عقب نشینی می کند و این موضوع را آشکارتر می سازد. با این حال، اگر فکر می کنید که باید رابطه قانونی خود را رسمی کنید و قبلا در این کار موفق نبوده اید؛ شاید بهتر باشد که صبر کنید تا ناهید در نیمه دوم ماه آذر مستقیم حرکت کند.

طالع بینی عاشقانه سال 2018 مخصوص مجردین شهریور ماه

شهریورماهی های عزیز سال عاشقانه ای را در پیش دارید. و انرژی لازم برای حفظ و نگهداری عشق را خواهید داشت. گاه به نظر می رسد که انتظارات عشقی تان به پایان نمی رسد. تنش های عاطفی و تقاضاها در ماه های دی و بهمن به بالاترین سطح خود می رسد. شخص جذابی را ملاقات خواهید کرد، اما شما بیشتر نیاز به توجه از جانب شریک عاطفی تان دارید تا داستان های جذاب عاطفی. مهربان و متواضع باشید. در ماه های اسفند و فروردین بیش از هر ماه دیگری قول و قرار عاشقانه خواهید داشت. شما می دانید که از میان این قول و قرارها کدام را انتخاب کنید و یا کدام واقعی هستند. ماه های خرداد و تیر بسیار آهسته سپری می شود، زمانی که آماده هستید تا تعطیلات را با شخصی که دوست دارید سپری کنید. در آبان ماه ممکن است انعطاف پذیر نباشید، اهمیتی ندارد که چقدر این احساس را دارید. ناهید در ماه اکتبر عقب نشینی می کند و به شما اجازه می دهد که به سرعت انتخاب های خود را انجام دهید. متوجه یک عشق واقعی در ماه آذر خواهید شد.

طالع بینی کاری و وحرفه ای سال 2018 متولدین شهریور ماه

راه های زیادی مرتبط با کار و مسائل مالی در طول سال خواهید داشت. احتمالا متوجه می شوید که باید برای کار و امور مالی تان بیشتر تلاش کنید. سال شهریور ماهی ها با پیوستن ماه به پلوتو و مریخ شروع می شود و تعطیلی ندارید. مایل هستید تا تغییرات بزرگی ایجاد کنید البته اگر برخورد درستی داشته باشید به موفقیت می رسید. با هوش و ذکاوتی که دارید به راحتی می توانید تشخیص دهید که چه چیزی درست است و زمان مناسب برای انجام هرکاری چه زمانی است. توسط انگیزه ای که دارید فرصت هایی را برای خود به وجود می آورید. در دی ماه کار را شروع می کنید در حالیکه دیگران هنوز در تعطیلات به سر می برند. رویاهای خود را برای رسیدن به موفقیت در ماه اسفند مجدد بررسی کنید. رویاهای بزرگ! اگر فرصتی در ماه فروردین برای شما فراهم شد، اماده ی پذیرش باشید. شما به صورت طبیعی کارآمد هستید، در ارتباط با امور مالی باید احتیاط کنید. ایده های هوشمندانه در ماه تیر به سراغ تان می آید. آماده باشید. برقراری ارتباط و تعهدات کاری در ماه آبان و آذر بیشتر می شود. نوع دیگری از عقب نشینی مریخ، مشتری، و زحل موجب افزایش دانایی و خردتان می شود و شانس موفقیت تان را بهبود می بخشد.

طالع بینی سال 2018 متولدین مهر ماه

مهرماهی های عزیز، سال 2018 بر روی شما متمرکز شده است. آماده باشید زیرا اطرافیان برای گرفتن راهنمایی و همینطور مدیریت و رهبری در جستجوی شما هستند. کار آسانی است و طبیعی به نظر می رسد، بنابراین آرامش داشته باشید و از این توجه لذت ببرید. در روز سال نو، سیاره شما ناهید قدرتش را از طریق پیوستن به خورشید نجیب و پیوند با پلوتون قدرتمند به دست می آورد. قدرت تان را از طریق سخاوت و بخشندگی به دست می آورید، همین موضوع باعث شده که دیگران بیشتر به شما احترام بگذارند و برای شما ارزش قائل شوند. عطارد برای سومین بار از نشانه های گرم عقب نشینی می کند. این موضوع باعث شده است که زندگی گیج کننده روزانه به کندی سپری شود و پس از آن با انفجاری از انرژی به پایان می رسد. در مرداد ماه، خلاقیت و ظرافت بیشتری به دست می آورید. در ماه آذر و دی، سریع باشید و برای سپری کردن تعطیلات شگفت انگیز آماده شوید. سیاره مریخ از اواخر خرداد تا اواخر مرداد ماه عقب نشینی می کند، امکان دارد که برنامه های کاری تان را به زمان دیگری موکول کنید و یا تغییر مسیر دهید. اما درآخر، مسیر شغلی تان به یک ثبات و پایداری خواهد رسید. ناهید از مهرماه تا نیمه های آذر ماه عقب نشینی می کند، و در برج میزان به پایان می رسد، و شما را بیشتر تحت تاثیر قرار می دهد. عشق و مسیر عاشقانه بسیار عالی پیش خواهد رفت.

طالع بینی عاشقانه سال 2018 مخصوص متاهلین مهر ماه

در سال 2018، مهر ماهی های عزیز عشق قوی تر، جدی تر و شهوانی تر می شود. شریک زندگی تان ممکن است به شما نگاه کند و برای پیشرفت های بیشتر به شما کمک کند. زمان زیادی برای سرگرمی وجود خواهد داشت. ناهید تاثیر به سزایی در سال 2018 خواهد داشت، اما او در خلق و خوی حماقت نیست. در دی و بهمن ماه احتمالا شما و شریک عاطفی تان هر دو کار را دوست دارید و می خواهید با شور و هیجان آن را به اشتراک بگذارید. به دنبال آن بروید. زمانی که مریخ در اواخر ماه خرداد تا مرداد، ناهید در برج اسد و برج سنبله قرار دارد. سرگرمی های بیشتری در ماه خرداد و تیر خواهید داشت. در مرداد ماه خوشحالی زیادی را با همسرتان تجربه خواهید کرد. زمانی که خورشید وارد برج میزان می شود، ناهید در برج عقرب شهوت انگیز قرار دارد. چه معنی می دهد! آنچه که می گویید انجام دهید، به همسرتان نزدیک تر و نزدیک تر شوید. ناهید در اواخر آبان ماه از برج عقرب عقب نشینی می کند و این عقب نشینی در اواسط آذر ماه در برج میزان به پایان می رسد. این موضوع می تواند مشکلاتی را در روابط تان را تشدید کند. تا زمانی که تصمیم دیگری نگرفته اید وضع همین طور باقی می ماند. بهتر است که برای خرید دونفره و یا سفر دونفره برنامه ریزی کنید.

طالع بینی عاشقانه سال 2018 مخصوص مجردین مهر ماه

در سال 2018، مهرماهی های عزیز عشق در جستجوی شماست، بنابراین مجذوب شخصی خواهید شد، به حس تان اطمینان کنید، اما اولین تاثیر می تواند عواقب غیرمنتظره ای را در بر داشته باشد. سه لایه میان خورشید و مریخ وجود دارد که بعد خورشید وارد برج میزان می شود که باعث می شود در این سال مریخ با شما بیشتر دوست باشد. احساساتی، بی درنگ عاشقانه سر راه شما خواهد آمد. ارزش زمان خود را بدانید و انتخاب کنید. همچنین، یک مربع میان خورشید و زحل سرعت واکنش ها را کم می کند و کمک می کند که بهتر نگاه کنید. در ماه اسفند می توانید زمان های هیجان انگیزی داشته باشید در این زمان ها فردی را ملاقات می کنید که رویاهای خود را با شما به اشتراک می گذارد. ممکن است تصمیم بگیرید با وجود برخی اختلافات، این شخص ارزشش را دارد. تماس بگیرید. ناهید در ماه آبان تا نیمه آذر عقب نشینی و کمی مکث می کند اگر زندگی اجتماعی تان یا رابطه ای شروع شود به سرعت پیش می رود. در آذر و دی ماه روابط گرم تر و زمان پایدار می شود.

طالع بینی کاری و وحرفه ای سال 2018 متولدین مهر ماه

مهرماهی های عزیز امسال در کسب و کار و حرفه تان بسیار پر جنب و جوش هستید. ممکن است چندین مرتبه در اوایل ماه اسفند تا فروردین، همکاران تان اشتباهاتی مرتکب شوند که شما را دوچار شک و تردید کنند. با این حال، شما مهارت های زیادی برای مقابله با این موضوعات خواهید داشت. خورشید- عطارد در مهرماه بهم می پیوندد و به خلاقیت و هوش شما در تمام سال اضافه می کنند. اگر شمار زیادی از همکاران و یا شرکای کاری به شما پیشنهاد کسب و کاری را دادند، بیشتر از روزهای معمولی احتیاط کنید، و به دقت این پیشنهادات را بررسی کنید. آنها حتی ممکن است پیشنهادات با ارزشی داشته باشند اما فقط برای مدت کوتاهی است. در دخل و خرج تان دقت کنید و زیاده روی نکنید. اورانوس از نشانه ی فروردین ماه به برج ثور منتقل می شود و از اردیبهشت تا آذر در برج ثور می ماند. پستی بلندی هایی را تجربه خواهید کرد. مشتری از ماه اسفند تا اواخر شهریور عقب نشینی می کند. پول کمتری خرج کنید و بیشتر ذخیره کنید.

طالع بینی سال 2018 متولدین آبان ماه

آبان ماهی های عزیز در سال 2018 شخصی قدرتمند با نیروی طبیعی هستید. امسال با پیوستن مریخ به مشتری بانفوذ و قدرتمند در برج عقرب شروع می شود. زمانی که شما تصمیم می گیرید که برنامه های تان را اجرا کنید، هیچ چیز و هیچ کس نمی تواند از سرعت شما بکاهد. در روز اول سال، خورشید به سیاره مدرن حاکم متولدین تیر ماه، پلوتون می پیوندد. نیرومندی و سخت کوشی شما باعث ترس اطرافیان خواهد شد. برای سهولت این کار، ناهید دلپذیر نیز به خورشید در برج جدی می پیوندد. موفقیت های بزرگ و محبوبیت امسال در دسترس است. عطارد امسال از تمام نشانه های آتشین عقب نشینی می کند. سومین عقب نشینی در ماه آذر و اوایل دی ماه در صورت فلکی قوس است؛ اما در پایین ترین درجه از برج عقرب به پایان می رسد. این موضوع ممکن است بر روی شما تاثیر زیادی داشته باشد، احتمالا در زندگی اجتماعی و یا آموزشی تان بیشترین تاثیر را خواهد گذاشت. مریخ از اواخر تیر تا اواخر مرداد از برج جدی عقب نشینی می کند. در این زمان باید نسبت به تلاش هایی که برای شغل و یا کارتان می کنید بافکر باشد. و در ماه مهر آماده باشید که جهان را به آتش بکشید.

طالع بینی عاشقانه سال 2018 مخصوص متاهلین آبان ماه

در سال 2018 ، نسبت به عملکرد ها و دستاوردهای واقعی احساساتی پیش می روید. و این موضوع فضای بسیار عالی را برای زوجین فراهم می کند. شما به همراه همسرتان پیشرفت های بزرگی را در امسال تجربه حواهید کرد و از این پیشرفت ها احساس خیلی خوبی خواهید داشت. همان طور که خورشید وارد برج عقرب می شود با ناهید پیوند می خورد. و جذابیت خاصی را به رابطه اضافه می کند. خورشید و ناهید همچنین خلاف جهت اورانوس قرار دارند. چیز خسته کننده ای در رابطه با زندگی عاطفی تان وجود ندارد. احتمالا هر دونفر شما برنامه ای برای خرید یک مورد شگفت انگیز خواهید داشت. زمانی که مریخ از اواخر خرداد تا اواخر مرداد عقب نشینی می کند، در برج جدی این عقب نشینی به پایان می رسد. اگر مجبور هستید که تمام وقت کار کنید، همسرتان از شما حمایت می کند و با شما یک دل است. عشق می خواهد که در سال 2018 مسئول باشد. ناهید در آبان تا اواخر آذر ماه در برج عقرب عقب نشینی می کند اما در محدوده (همسر-شریک) برج میزان این عقب نشینی به پایان می رسد. احساسات در این زمان ممکن است سرکوب شود. اواخر آذر تا پایان سال همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت و رضایت خاصی وجود خواهد داشت.

طالع بینی عاشقانه سال 2018 مخصوص مجردین آبان ماه

آبان ماهی های عزیز سال 2018، سرشار از هیجان های عاشقانه است و دقیقا همان عشقی را پیدا خواهید کرد که مدت ها دنبال آن بودید. همان طور که خورشید وارد برج عقرب می شود با سیاره ناهید شیرین و شورانگیز ادغام می شود. این موضوع باعث خواهد شد که جذابیت بیشتری داشته باشید و این جذابیت تا چند سال ادامه داشته باشد. در همان زمان، مریخ خونسرد است اما برج دلو هنوز اجتماعی است. شما دقیقا می دانید چه نوع عشقی می خواهید، و نسبت به چیزهای دیگر اغوا نمی شوید. خوب است! همچنان که عطارد در حال پیوستن به مشتری بخشنده و مهربان است. با هوش و شوخ طبعی که دارید دیگران به سمت شما جذب خواهند شد. مریخ از اواخر ماه خرداد تا اواخر مردادماه عقب نشینی می کند، به نظر می رسد که مقداری احساسات را کاهش می دهد. در واقع، روابط عاشقانه تان بیشتر بر اساس منطق و عقل جلو می رود تا احساسات. این اتفاقات همگی خوب هستند. به همین ترتیب، ناهید از آبان ماه تا نیمه ی آذر ماه عقب نشینی می کند و باعث می شود که زندگی اجتماعی تان کمی کمرنگ شود اما برای سرعت بیشتر خودتان را آماده کنید. بعد از اینکه ناهید دوباره به حرکت خود به سمت برج میزان ادامه داد، شخص بسیار مناسب تری را پیدا خواهید کرد.

طالع بینی کاری و وحرفه ای سال 2018 متولدین آبان ماه

آبان ماهی های عزیز یک سال قوی و سازنده ای در پیش دارید. زحل هوشیار و مسئولیت پذیر اکنون در خانه شما در برج جدی است. تغییرات ناگهانی در زندگی حرفه ای و مالی تان اتفاق خواهد افتاد که نیاز است فعالیت زیادی داشته باشید. دو ماه اول ممکن است کمی نگران کننده باشد و احتمالا هیچ تغییری اتفاق نخواهد افتاد. تا ماه اسفند، ممکن است در ارتباط با نمایان شدن نتایج مالی و یا حرفه ای تان صبر نداشته باشید، اما عجله نکنید! اورانوس میان نشانه فروردین ماه و برج ثور قرار دارد، و جریان نقدینگی ممکن است کمی نوسان داشته باشد. زمان خود را قبل از اینکه به فعالیت هایی مانند مسافرت های گران قیمت، و یا خرید انواع موارد گران قیمت اختصاص دهید بیشتر به مشکلات خانگی و املاکی توجه کنید. در ماه آبان، برای شما مشخص خواهد شد که دقیقا چه کاری را باید انجام دهید و برای آن برنامه ریزی کرده و اجرا می کنید. سخت کوش باشید و برای درآمدتان برنامه ریزی کنید، و امسال را با شکل عالی به پایان خواهید رساند.

طالع بینی سال 2018 متولدین آذر ماه

آذرماهی های عزیز سال 2018، سال حرکت با سرعت بالاست. سیاره شما مشتری قوی و جاه طلب است و شما را در جهت حرکت قرار می دهد. در روز اول سال نو، مشتری به مریخ تنها و مواظب در برج عقرب راستگو می پیوندد. وقت هدر رفته ای در سال 2018 وجود ندارد. کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، افراد و مکان هایی هستند که باید ببینید. خورشید، ناهید و پلوتون در برج جدی هستند و مشتری به همراه پلوتون در یک ششم قرار دارند. می خواهید نتایج تان را ببینید؛ نتایج کارهایی که قبلا انجام داده اید. مشتری در برج عقرب از ماه اسفند تا اواخر تیر ماه عقب نشینی می کند. زمانی است که با دقت اهداف حرفه ای و اجتماعی تان را مشاهده و بررسی می کنید و آن ها را پیش می برید. در روز هفدهم آبان ماه، مشتری برج عقرب را ترک می کند و وارد خانه صورت فلکی قوس می شود. از آن زمان تا پایان سال احساس خواهید کرد که هیچ مانعی نمی تواند در برابر شما قرار بگیرید و از سرعت شما بکاهد.

طالع بینی عاشقانه سال 2018 مخصوص متاهلین آذر ماه

آذرماهی های عزیز سال 2018، سال بسیار خوبی برای زوج هاست، مخصوصا زوج هایی که قصد دارند باهم کار کنند و به علاوه روابط خانوادگی یکدیگر را درک می کنند. مشتری بیشترین زمان خود را در سال 2018 در برج عقرب سپری می کند. در واقع مکانی است که احساسات عمیق به نظر می رسد اما این احساسات از روی منطق و اعتماد به وجود آمده است. همسرتان گاهی متعجب خواهد شد که چه چیزی در فکر شما می گذرد اما در ارتباط با حس قلبی تان شک و تردیدی ندارد. برای سومین بار عطارد در سال 2018 از تمام نشانه های گرم عقب نشینی می کند، این موضوع باعث می شود که خودتان به خودتان بیشتر از همسرتان ضربه بزنید. بحث های کوچکی ممکن است در ماه های اسفند و فروردین وجود داشته باشد. در مرداد ماه، پیشنهاد های جذاب و هیجان انگیزی ممکن است شما را کمی وسوسه کند. در ماه آذر، زمانیکه عطارد در صورت فلکی قوس عقب نشینی می کند، احتمالا زمان بیشتری را به تصمیم گیری اختصاص دهید. زمانیکه این عقب نشینی به پایان می رسد، عطارد در برج عقرب در اواخر سال عشق واقعی را به شما نشان می دهد. البته با بهترین رنگ ها. در ماه آبان تا نیمه آذر ماه ناهید برای اولین بار در برج عقرب عقب نشینی می کند و در برج میزان این عقب نشینی به پایان می رسد. مشکلات در روابط حل و فصل می شود.

طالع بینی عاشقانه سال 2018 مخصوص مجردین آذر ماه

یک نیروی عاشقانه در سال 2018 برای آذرماهی های عزیز وجود دارد. آسان است اگر بله بگویید زمانی که انتخاب می کنید. در روز سال نو پیوستن مریخ و مشتری به هم و ناهید و خورشید به هم به شما جذابیت جنسی می بخشد و شما را محبوب تر می کند. زمانیکه خورشید و وارد صورت فلکی قوس می شود، خورشید و مشتری بهم می پیوندند. سال درخشانی را برای شما به ارمغان می آورد. مشتری در برج عقرب از اسفند تا اوایل تیرماه عقب نشینی می کند، هرگونه مشکلات اجتماعی تحت کنترل شما خواهد بود. مریخ در برج اسد در اواخر خرداد تا مرداد ماه عقب نشینی کنید این به شما کمک می کند که احساسات خود را کنترل کنید. شاید در سال آینده شخصی را ملاقات کنید که عاشقش شوید. زمانیکه در اواسط آذر ماه عقب نشینی ناهید به پایان می رسد. ناهید در خانه عواطف و احساسات و روابط برج میزان است. در این زمان هر تعهدی که خواهید داد پایدار خواهد ماند. امسال اگر با شخصی ارتباط برقرار کردید و امیدوار بودید، روابط عاطفی تان را گسترش دهید، بی شک ارزشش را دارد.

طالع بینی کاری و وحرفه ای سال 2018 متولدین آذر ماه

آذرماهی های عزیز امسال فرصت های کاری زیادی بر سر راه تان خواهد آمد و با توجه به شور و شوقی که دارید هر شرایطی را تبدیل به یک فرصت می کنید. هرسال فرازو نشیب های مختص به خود را دارد اما بیشترین فراز و نشیب را سال 2018 به خود اختصاص داده است. عطارد از نشانه ی فروردین ماه از اواخر اسفند تا اوایل فروردین برای اولین بار عقب نشینی می کند. پس صبر و کنترل بیشتری بر روی کارهای تان داشته باشید. در حالیکه سیاره مشتری در ماه اسفند تا اواخر خرداد عقب نشینی می کند هزینه ها کاهش می یابد و می توانید پول بیشتری را پس انداز کنید. زحل از اواسط فروردین تا اواخر آبان ماه عقب نشینی می کند. به نظر می رسد که فرصت هایی خواهید داشت تا درآمد خود را کم و بیش افزایش دهید، فرصت های خوبی است، بیشتر فکر کنید و بهره ببرید. مهارت های مدیریت و رهبری و سازماندهی خود را در ماه آذر و دی نشان دهید، و دوستان تان را هم به این کار دعوت کنید. در پایان سال از لحاظ مالی در شرایط بسیار خوبی قرار دارید.

طالع بینی سال 2018 متولدین دی ماه

دی ماهی های عزیز، زندگی در سال 2018 بهتر و بهتر خواهد شد. اهداف وآرزو های تان تحقق می یابد در روز سال نو، نپتون ایده آل وابسته به خورشید و ناهید است. این یک دلربایی سطحی نیست. این موهبتی است که باعث می شود خواهان و علاقه مندان و همینطور مال و ثروت به سمت شما جذب شوند. همچنین، مریخ و مشتری همچنان با خورشید و پلوتون در حال تولید کردن هستند. می توانید این موهبت ها را حفظ کنید و در جهت سازنده تری از آن ها استفاده کنید. سیاره شما عطارد در خانه برج جدی است، و این به قدرتمندی شما می افزاید. در تابستان، مریخ از اوایل برج دلو و سپس برج جدی عقب نشینی می کند. باید متمرکز شوید و انرژی تان را هدایت کنید. عطارد از اواسط ماه اسفند تا اوایل آبان ماه در حال عقب نشینی است. باید صبور باشید و ممکن است کمی اضطراب داشته باشید. اگر با مشکلات و موانعی برخورد کردید، ساکن نباشید و با این مشکلات مبارزه کنید و بی شک بر آن ها غلبه خواهید کرد.

طالع بینی عاشقانه سال 2018 مخصوص متاهلین دی ماه

دی ماهی های عزیز سال 2018 با خورشید، ناهید، عطارد، و پلوتون در برج جدی شروع می شود. آنچه که شما به زبان می آورید تحقق می یابد. خوشبختانه، به همان میزان که می گویید سرگرمی داشته باشید، خواهید داشت. همسر تان امسال به نظرات و توصیه ی شما بیشتر توجه می کند. هر چقدر که می خواهید می توانید صحبت کنید. در ماه بهمن و اسفند این خیلی مهم است که ایده های خود را بررسی کنید و نسبت به بازبینی مکرر آن ها بی صبر نباشید. سومین بار عطارد از تمام نشانه های آتشین عقب نشینی می کند. در ماه فروردین، شما و همسرتان هر دو می خواهید که دیدگاه های خود را داشته باشید. در مردادماه، آرامش بخش، سرگرم کننده و حتی جذاب تر هستید. در آذر ماه زندگی اجتماعی تان ممکن است کمی مهم شود. در دی ماه روابط صمیمی میان شما و همسرتان افزایش خواهد یافت. ناهید در ماه آبان و نیمه آذر عقب نشینی می کند. از هرگونه تعهد دادن اجتناب کنید. هنگامی که ناهید به صورت مستقیم وارد برج میزان می شود، تعهدات خود را مجددا بازنگری کنید. اگر به تعهدی رسمی و قانونی فکر می کنید، صبر کنید تا ناهید در وضعیت عمودی قرار بگیرد.

طالع بینی عاشقانه سال 2018 مخصوص مجردین دی ماه

سه ماه اول سال دی ماهی های عزیز زندگی اجتماعی پرمشغله ای خواهید داشت و با چهره های جدیدی آشنا می شوید. برقراری ارتباط بهترین کار برای شماست. رویاهای عاشقانه شما ممکن است بزرگ باشد، اما تا زمانی که عطارد در ماه فروردین عقب نشینی نکرده باشد انتظاری نداشته باشید. در مرداد ماه، ممکن است شخصی به شما نزدیک شود و بخواهد که از شما مراقبت کند. این یک فرصت و چالشی است که کارما برای شما تعیین کرده است. مریخ در حال عقب نشینی است. بنابراین احساسات تان از کنترل شما خارج نمی شود. عطارد همچنین در حال عقب نشینی است. این موضوع باعث می شود که نتوانید درست فکر کنید. اشکال شمالی ماه و شهاب آسمانی در حال چرخش هستند و درهای زیادی برای شما باز خواهد شد. احتمالا مجدد تصمیماتی بگیرید، اما چیزی را رد نمی کنید. ناهید از اوایل ماه آبان تا اواسط آذر ماه عقب نشینی می کند. یک گام به عقب بردارید، دیدگاه تازه ای در ارتباط با پتانسیل یک رابطه کسب خواهید کرد. تا زمانی که ناهید مسیر مستقیمی را طی نکند، تعهدات عمیقی نخواهید داد. در ماه آذر صمیمی بودن بیشتر از غرور است. مسائل مهمی در آخر سال وجود خواهد داشت. همراهان مناسب زیادی خواهید داشت. لذت ببرید.

طالع بینی کاری و وحرفه ای سال 2018 متولدین دی ماه

قسمت اول و آخر سال 2018، هیجان انگیزترین بخش های سال برای دی ماهی عزیز است، اما اواسط سال کمی خسته کنندست. در واقع زمانی است که همه چیز در یک پایداری خاصی قرار دارد و می خواهید که واقعا پیشرفت کنید. نگرانی های شغلی و مالی اطرافیان ممکن است با نگرانی های شما رقابت کند، بیشتر در بهمن و اسفند ماه. به هر حال شما از مسیر اصلی خارج نمی شوید. احتمالا وارد کار شخصی شوید. اورانوس وارد برج ثور در اواسط اردیبهشت ماه می شود. جریان نقدینگی تان احتمالا نامنظم خواهد شد، اما شما آماده هستید تا بر هر چیزی غلبه کنید. در اوایل ماه آذر، اورانوس به نشانه فروردین ماه بر می گردد و برای شما آسان خواهد شد که بر روی انگیزه و علایق خود تمرکز کنید. سیاره مشتری از اسفند ماه تا اوایل تیر ماه عقب نشینی می کند. در این زمان ممکن است بودجه تان بازسازی و مجدد خراب شود. عطارد در ماه فروردین تا اوایل آبان ماه عقب نشینی می کند. زمان بیشتری به کارهای تان اختصاص دهید تا سود بیشتری نیز کسب کنید. در تابستان سیاره مریخ در برج جدی عقب نشینی می کند، به شما توصیه می کند که در کارهای تان اعتدال را رعایت کنید. البته با توجه به اینکه عطارد در تمام سال در برج جدی است. سخت است که از اعتدال دست بکشید.

طالع بینی سال 2018 متولدین بهمن ماه

بهمن ماهی های عزیز سال 2018، سالی سرشار از تغییرات است، و این تغییرات مهمی است که بر روی شما تاثیر خواهد گذاشت. شما همیشه نمی توانید جدی باشید، اما لطفا امسال جدی باشید و ببینید که چه می خواهید و سپس انجام دهید و بعد پیشرفت و موفقیت بزرگ تان را خواهید دید. سیاره شما اورانوس به آرامی از نشانه ی فروردین ماه به سمت برج ثور در ماه اردیبهشت حرکت می کند، سپس در ماه آذر به سمت نشانه فروردین ماه عقب نشینی می کند. مهم ترین تغییرات در سال 2018 برای شما رخ خواهد داد. سیاره زحل با سیاره های دیگر، به طور ایمن در خانه نشانه ی برج جدی قرار دارد. سیاره زحل می تواند شرایط پایدار را فراهم کند زمانیکه اورانوس گزینه های تجربی و ریسک داری را فعال می کند. در تابستان مریخ همچنان آرام عقب نشینی می کند به پیچیدگی جهان پی خواهید برد. ناهید از ماه آبان تا اواسط آذر ماه عقب نشینی می کند. در این زمان گرمای بیش از حد زندگی عاطفی تان کمی خنک می شود و روابط تان را بهبود می بخشد و زمان بیشتری را با شریک عاطفی تان سپری خواهید کرد. نشانه برج دلو به خوبی با مریخ - مشتری ادغام می شود و امسال را برای شما روشن می کند. اشتیاق، قدرت و محبوبیت کلمات کلیدی برای شما در امسال است.

طالع بینی عاشقانه سال 2018 مخصوص متاهلین بهمن ماه

زوج های بهمن ماهی های عزیز، سال 2018 سرشار از هماهنگی و سازش با یکدیگر است. در طول دی ماه، خورشید و ناهید به طور موثری در تمام طول ماه به هم می پیوندند. سال 2018 سرشار از جذابیت، شیرینی، و اتفاقات پیش بینی نشده و مهربانی است. گرفتگی ماه در روز 23 دی ماه، باعث آسیب پذیری شما می شود، از سمت همسرتان حمایت می شوید. بهمن ماه، ماه عاطفی برای شماست. احتمالا بخواهید رویاهای همسرتان را بررسی کنید. قلبا گوش کنید و از هرگونه احساسات سخت اجتناب کنید. فروردین و اردیبهشت ماه، ماه های آتشین مزاج هستند. زمانی که نمی توانید باهم یکی شوید. تحمل به شما کمک خواهد کرد. به یاد داشته باشید، عطارد در نشانه فروردین ماه عقب نشینی می کند. اولویت ها و میل و آرزوهای تان ممکن است تا اواسط فروردین ماه با همسر تان تطابق نداشته باشد. گرفتگی ماه در اواخر تیرماه باعث به وجود آوردن سوالاتی در ذهن شما خواهد شد، ممکن است از خود بپرسید چقدر یک مکان جالب است و یا چقدر یک چیزی واقعا جذابیت دارد! رو این مسائل مشغول هستید. در ماه آبان و آذر، و دی ماه شما نسبت به شریک عاطفی تان جدی هستید. عقب نشینی ناهید در اواسط ماه آذر به پایان می رسد. مهم ترین وعده و تعهدات انجام خواهد شد.

طالع بینی عاشقانه سال 2018 مخصوص مجردین بهمن ماه

عشق و زندگی اجتماعی در تمام طول سال مسائل برجسته ای هستند بهمن ماهی های عزیز. اما این برجستگی بیشتر در 4 ماه اول سال است. ملاقات با افراد جدید ممکن است شما را تحت تاثیر قرار دهد. متمرکز شدن بر روی زمان های خوب در واقع صدا زدن رویاها و آرزوهای تان است. در دی ماه، احتمالا مورد تحسین قرار می گیرید، زیرا بیش تر از چیزی که دوست دارید جدی تر هستید. می توانید این موضوع را مدیریت کنید. گرفتگی ماه در اواخر دی ماه بیشتر از آنچه که احساس می کنید در دسترس هستید. در ماه اسفند ممکن است با افرادی برخورد کنید که سلیقه و علایق شان با شما جور نباشد و همین باعث نامیدی تان خواهد شد. زمان زیادی را با افرادی سپری خواهید کرد که بیشتر به شما نیاز دارند. گرفتگی ماه در اواسط تیرماه تا اوایل مرداد ماه از یکسری افراد کناره گیری کنید و در جستجو عشق راحت تری باشید. احتمالا با شخصی ملاقات کنید که متواضع است و اثبات خواهد کرد که ارزش تلاش را دارد. ماه آذر، ماه پرشوری است. و آخر سال، زمان مسئولیت پذیری و عملی است.

طالع بینی کاری و وحرفه ای سال 2018 متولدین بهمن ماه

بهمن ماهی های عزیز، در سال 2018، کار و پول به خوبی در دستان شماست. احتمالا احساس می کنید آن طوری که می خواستید بر روی کارتان کنترل ندارید، سخت نگیرید، کنترل بیشتر هم نیاز نیست. درک پیشرفت و موفقیت همیشه آسان است. در دی و بهمن ماه واقع بین و محبوب خواهید شد. هرگونه روابط کاری و انجمن ها در تمام طول سال به شما خدمت خواهد کرد. ماه اسفند ممکن است تصمیم گیری برای شما سخت باشد، زمانی که رفاه دیگران را بیشتر از رفاه خود در نظر بگیرید. این خوب است تا زمانی که به نیازها و برنامه های خود بی توجه باشید. بهتر این است که بیشتر از کمک دیگران بهره ببرید. اورانوس میان نشانه فرودین ماه و برج ثور، درآمدتان ممکن است بالا و پایین شود و جریان نقدینگی شما غیر قابل پیش بینی شود. دیگران شاید در این موقعیت قرار بگیرند عصبی و مضطرب باشند، اما شما همیشه بهترین کار را انجام می دهید. در آذر ماه ، اورانوس به سمت نشانه فروردین ماه عقب نشینی می کند. بنابراین اورانوس وارد نشانه فرودین ماه خواهد شد زمانی که خورشید به پایداری می رسد و بر روی زحل در برج جدی در آخر سال تاثیر می گذارد.

طالع بینی سال 2018 متولدین اسفند ماه

اسفند ماهی های عزیز، سال 2018 یکی از سال هایی که باید سخت کار کنید. در روز سال نو، ماه، سیاره مریخ، مشتری، و نپتون همه در نشانه آب هستند. در تمام طول سال حساسیت و بینش زیای خواهید داشت. نشانه زمین نگه دارنده خورشید، ناهید، عطارد و پلوتون در برج جدی در روز سال نو می باشد. در اردیبهشت ماه، اورانوس مدت طولانی در انتظار ورود به برج ثور است. نگرانی های عملی و مادی در تمام طول سال برجسته هستند، اما با اورانوس مخلوط می شود، و هیچ چیز خسته کننده نخواهد شد. سیاره شما نپتون در قلب برج حوت قرار دارد. اهمیتی ندارد که چگونه در دنیای مادی در حال تلاش هستید تا دستور کار خود را مطرح کنید، شما رویاهای خود را از دست نخواهید داد. سیاره دیگر شما، مشتری، بیشترین زمان در طول سال را در برج عقرب سپری می کند، و از ماه اسفند تا اوایل شهریور عقب نشینی می کند. مسائل و مشکلات روزانه به آسانی و به سرعت انجام و حل می شوند. در ماه آذر، مشتری برج عقرب را ترک خواهد کرد و وارد خانه ای از صورت فلکی قوس می شود. اجازه دهید مهمانی ها شروع شوند.

طالع بینی عاشقانه سال 2018 مخصوص متاهلین اسفند ماه

اسفند ماهی های عزیز در سال 2018 به نظر می رسد که دنیای اطراف تان بسیار بی رحم و خشن است، اما بدون توجهی به این موضع، زوج های اسفند ماهی رابطه ی بسیار آرامش بخشی باهم دارند. زمانیکه خورشید وارد برج حوت می سود، آسمان در میان سیاره های مشتری ، پلوتون، زحل، نپتون و اورانوس دارای مقدار زیادی از چیزهایی است که دوست دارید. صداها پیچیده است؟ زمان پیچیده ای برای شماست، مخصوصا در ماه های دی ، بهمن و اسفند. خورشید و عطارد جداگانه بهم می پیوندند زمانی که خورشید وارد برج حوت می شود. به شما و همسرتان کمک می کند تا آنچه را که نیاز دارید تشخیص دهید. لحظات عاشقانه با همسرتان می تواند بسیار دلپذیر باشد و شما را از مسائل کاری و یا مشکلات خانوادگی دور کند. باید با بستگان در سازش باشید تا بتوانید برنامه های خود را دنبال کنید تا تابستان که مریخ در برج جدی عقب نشینی می کند. ممکن است دلایلی برای نامیدی شما در محیط کاری باشد اما با همسرتان قبلا هم این لحظات سخت را پشت سر گذاشته اید. ناهید از ماه آبان تا اواسط آذر در برج عقرب عقب نشینی می کند. احتمالا در این زمان بحث های شدیدی با همسرتان خواهید داشت . صادقانه و واضح صحبت کنید. و زمانیکه ناهید به صورت مستقیم وارد برج میزان بخشنده می شود، مشکلات برطرف خواهد شد و روابط تان بهبود می یابد. در پایان سال تعطیلات با سرعت بسیاری سپری می شود. ممکن است ترجیح بدهید که از جشن های خانوادگی و کاری فرار کنید.

طالع بینی عاشقانه سال 2018 مخصوص مجردین اسفند ماه

اسفند ماهی های عزیز در سال 2018 عشق درخشنگی زیادی دارد . در ماه بهمن و اسفند این موضوع شدیدتر می شود. گرفتگی ماه در 16 بهمن ماه تماس های عاشقانه ی زیادی خواهید داشت که شما را امیدوار خواهد کرد. مواردی را در طرف مقابل خواهید دید که شما را به عاشق شدن سوق می دهد. اما از گذشته درس بگیرید و از عناصر خوب قدردانی کنید و سپس انتخاب و حرکت کنید. در ماه اسفند، خورشید ، ناهید، عطارد و نپتون همه در برج حوت قرار دارند و برای عمیق ترین احساسات تان تلاش می کنند. نشانه ی شما بیشتر باعث جذابیت شما می شود. خودتان را باور کنید و اعتماد به نفس داشته باشید، همه ی این اتفاقات واقعی هستند. مریخ در برج جدی در طول تابستان عقب نشینی می کند. ممکن است بر روی حرفه و کارتان بیشتر از زندگی عاطفی تان تاثیر بگذارد، اما می توانید شخصی را ملاقات کنید که با شرایط شما سازگاری داشته باشد. ناهید در ماه آبان و آذر عقب نشینی می کند و زندگی اجتماعی شما را تحت تاثیر قرار می دهد. بیشتر منزوی می شوید. اگر در حال حاضر با شخصی در رابطه هستید و در ارتباط با به تعویق انداختن آن فکر می کنید تا پایان عقب نشینی ناهید در نیمه دوم آذر ماه صبر کنید.

طالع بینی کاری و وحرفه ای سال 2018 متولدین اسفند ماه

اسفند ماهی های عزیز در سال 2018، از نظر کاری پیشرفت و موفقیت های بسیاری را کسب خواهید کرد. زحل در برج جدی می خواهد که نسبت به اطرافیان محتاط، مسئولیت پذیر باشید و احترام بگذارید. پلوتون در برج جدی از تغییرات بزرگ حمایت می کند زمانی که شما را فرا می خواند، اهمیتی ندارد که این تغییرات خوشایند و یا ناخوشایند باشد. بازگشت مشتری از ماه اسفند تا اوایل تیر ماه موقعیتی را فراهم می کند تا بهتر بتوانید پس انداز کنید. برآمدگی های موجود ماه در برج اسد و برج دلو فرصت هایی را برای شما فراهم خواهد آورد تا بیشتر جاه طلب شوید و تمایل داشته باشید که در کارهای تان ریسک کنید. بازگشت مریخ در برج جدی از اواخر تیرماه تا اواخر مردادماه باعث می شود که واکنش پذیری بیشتری نشان دهید و تصمیمات مالی را به حداقل برسانید. فرصت های شغلی و درآمدتان ممکن است دارای نوسان باشد. زیرا اورانوس به داخل و خارج از برج ثور حرکت می کند. اورانوس به سمت ابتکار و اختراع می رود که این موضوع منجر به ایجاد فرصت های کارآفرینی برای شما می شود. با پایان یافتن مشتری از خانه صورت فلکی قوس در سال، به سختی کار می کنید و در انتها نتایج خوشحال کننده ای را دریافت خواهید کرد.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: